Retour sturen

Is er iets mis met je product of voldoet het niet aan je wensen? Dan mag je het altijd retour sturen.

Wanneer kan je een product terugsturen?
Binnen 14 dagen na levering.
Als je niet tevreden bent & het artikel niet gebruikt is.

Binnen deze 14 dagen mag je je bestelling herroepen en retour sturen. Dit houdt in dat je aan ons meedeelt dat je afziet van de koop middels een e-mail. Nadat je deze mededeling hebt gedaan, heb je nog 5 werkdagen de tijd om het product of de producten terug te sturen. We verzoeken je om het in de originele verpakking te retourneren. De verzendkosten dient u zelf te betalen.

Nadat wij je mededeling om te herroepen hebben ontvangen, storten we het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding (meestal binnen 3 werkdagen) terug. Wij betalen terug via hetzelfde betaalmiddel als waarmee de betaling is gedaan. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Waardevermindering tijdens zichttermijn
Heb je het product dusdanig gebruikt waardoor er waardevermindering is opgetreden tijdens de zichttermijn van 14 dagen, dan kan het zijn dat we niet het volledige aankoopbedrag terugstorten. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Twijfel je of je het product retour mag sturen? Neem dan eerst contact met ons op via de mail, we helpen je graag verder.

Hoe werkt retourneren?
Kopieer en plak onderstaande lijst met gegevens in een email en vul deze zo volledig mogelijk aan. We pakken dit zo snel mogelijk op.

Je mag het product ook terugbrengen op afspraak op ons huisadres in Akersloot.

Aankoopbedrag terugstorten
Je aankoopbedrag storten we zo spoedig mogelijk terug, doorgaans binnen 3 werkdagen, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding.

Je hebt het product langer dan 14 dagen en bent toch niet tevreden
Daar komen we samen wel uit. Neem a.u.b. contact met ons op en we bekijken of we een oplossing voor je hebben.

Je product is defect, en nu?
Als je product defect is verzoeken we je om ook even via de mail contact op te nemen.

Heb je nog vragen?
Neem a.u.b. contact op voor al jouw vragen. We zijn via de mail bereikbaar op jeroen@vanzijptechniek.nl

Vul AUB onderstaande gegevens in en mail ze aan ons door op jeroen@vanzijptechniek.nl

Persoonlijke gegevens

Voornaam
Achternaam
Bedrijfsnaam

Postcode
Straat
Huisnummer
Plaats
Land

Email
Telefoonnummer
Ordernummer
Besteldatum

U vindt uw ordernummer terug op uw orderbevestiging die gemaild is bij de bestelling.

Artikelcode(s) van retour te sturen product(en):

Reden van retour:

-Het artikel voldoet niet aan mijn verwachtingen. (ongebruikt binnen 14 dagen)

-Ik heb een ander artikel ontvangen dan besteld.

-Het artikel heeft een beschadiging of fabricagefout.

-Ik heb teveel artikelen ontvangen.

-Het artikel is defect.

-Anders, namelijk…

Toelichting beschadiging / fabricagefout
Waaruit bestaat de beschadiging?
Foto van de beschadiging bijvoegen in de mail aub, (max 10MB)
Hoe wilt u het opgelost zien?
Ik wil graag:

-Een nieuw exemplaar ontvangen.
-Het aankoopbedrag retour ontvangen.
-In geval van terugbetaling ontvangt u het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op uw rekening.

Uw IBAN-nummer
IBAN-nummer
BIC code (Alleen voor klanten buiten NL)