FAQ

  • Welk onderdeel past op mijn fiets?
    • Lees goed de beschrijvingen op de product pagina, kijk naar de plaatjes en bij twijfel, vraag het via de mail, stuur eventueel een foto van uw fiets. De meeste vragen krijgen we over het oude of nieuwe model Stromer. Vuistregel is dat de oude modellen 60mm smalle spatborden hebben en dat de nieuwe modellen 75mm brede spatborden hebben. Instinker is de ST1X, die wordt nog steeds gemaakt met de 60mm spatborden. We proberen het altijd zo duidelijk mogelijk weer te geven maar er is altijd ruimte voor verbetering, dit proberen we continue door te voeren.
  • Maken jullie ook producten op aanvraag?
    • Jazeker, dat doen we dagelijks. Echter door de enorme hoeveelheid tijd en energie die dat vergt duurt dat vaak wel wat langer. Als u zelf een goed ontwerp weet te maken wat al tot in details klopt dan zou dat het proces enorm versnellen.
  • Wat kost het als ik artikel X en Y bestel?
    • Selecteer de gewenste producten in de webshop en doe ze in het winkelwagentje. Selecteer uw adres en dan ziet u vanzelf een totaalbedrag.
  • Kan ik als particulier ook korting krijgen?
    • We doen slechts zelden aan kortingsacties, volg daarvoor de social media kanalen.
  • Kan ik als fietsenzaak bij jullie inkopen?
    • Jazeker, dat wordt regelmatig gedaan, mail ons uw gegevens dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op.
  • Ik wil de factuur op mijn zaak zetten maar het BTW nummer wordt bij het invullen van alle gegevens niet geaccepteerd, wat nu?
    • Soms komt het voor dat de server die de nummers controleert er uit ligt. Mail in dat geval uw bestelling en alle gegevens door dan maken we met de hand een nette factuur op.
  • Kan ik een factuur krijgen van de bestelling?
    • Elke bestelling in de webshop wordt afgerond met een factuur in PDF die over de mail wordt verstuurd. Bestellingen buiten de webshop om gaan via een nette handgemaakte factuur die we ook als PDF over de mail versturen.
  • Waar blijft mijn bestelling?
    • De meeste zendingen gaan via DHL, daar krijgt u een mail van met een track en trace code. Als het een zending betreft die naar Belgie gaat dan kunt u de DHL code beter invullen op de site van Bpost, die nemen het bij de grens namelijk over van DHL. Soms komt het mailtje met de track en trace code in de spam map terecht, vooral bij hotmail adressen, wees daar alert op!
    • Kleine artikelen die in een enveloppe passen gaan tegen een lager tarief met reguliere briefpost mee dus die zijn ook niet te volgen maar passen wel door de brievenbus. Zodoende hoeft u daar niet voor thuis te blijven.
    • Onder andere door de Covid maatregelen kunnen we niet meer elke dag de bestellingen verzenden maar doen we dat ongeveer 2 keer per week. We hopen op uw begrip.